♥ 3=1+1 ♥

۸ هفته ایی خودم!

1393/3/13 12:48
نویسنده : مینو
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام عزیزدلم عمرم جونمفرشته

دیروز با بابا مهدی رفتیم دکتر برای سونوگرافی شما رو دیدم 

خانم دکتر گفت قلبت تشکیل شده رشدت خوبه و خلاصه همه چی عالیههورا

نمیدونی چقد خوشحالم نونوی من...

الان هشت هفته و دو روزته قلب

شاید صد بار عکس سونوگرافیتو نگاه کردم

 

بابایی هم که عکستو میدید میخندید و قربون صدقه ات میرفت

ایشالا به سلامت بدنیا بیای یه دونه ی من...

به خدا میسپارمت عزیزم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

❀مامان علی خوشتیپ❀
13 خرداد 93 13:36
سلام عزیزم انشاالله نی نیتون به سلامتی به دنیا بیاد نی نی منم 8 هفته ایه ]
مینو
پاسخ
شما یه پسر دارین علی اقا؟ درسته؟ بازم نی نی توو دلتون دارین؟![فرشته
کودک ايراني
13 خرداد 93 17:18
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. لطفا دوستان خود را نیز به شرکت در این نظرسنجی دعوت کنید. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! -------
sanaz
13 خرداد 93 18:12
خدارو شکر که قلب کوچولوش تشکىل شد و ميتپه شنيدن صداى قلبش خيلى شيرينه ولى شيرينتر از اون وقتيه که واسه اولين بار تکون ميخوره
sanaz
13 خرداد 93 18:13
خصوصىرهم دارى عزيز م
مینو
پاسخ
ممنون عزیزم
کودک ايراني
13 خرداد 93 19:28
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. از بين کساني که نظر درج ميکنند ، به قيد قرعه به سه نفر کارت شارژ تلفن همراه هديه داده ميشود! قرعه کشي جمعه 16 خرداد ساعت 20 انجام شده و نتيجه آن به اطلاع همه ميرسد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! ----------------
سهیلا
14 خرداد 93 21:56
سلااااااااااااااام خیلی خوشحال شدم وبلاگتودیدم دوستممممممممم مبارکت باشه نینی نازی هم مبارکههههههههههه انشاالله این دورانو بخوبی سپری کنی و نینی گلی رو بغل بگیری
مامان معصومه
15 خرداد 93 12:54
سلام عزیزم خوشحالم که لینک دادی شمام اگه دوست داشتی وبلاگ ما رو لینک کن
الناز
15 خرداد 93 20:56
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ---------------
مامانی
21 خرداد 93 15:03
سلام عزیزم امیدوارم کوچولوت سالم و سلامت باشه، من یه دو سه هفته ای از تو جلوترم، برات آرزوی سلامت میکنم.
مامانی شیدا
14 مرداد 93 9:11
سلام عزیزم ایشالا که صحیح و سالم نی نی تو بغل میگیری . مرسی که به ما سر میزنی . منم لینکت کردم گلم
سارا
1 مرداد 94 11:29
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ♥ 3=1+1 ♥ می باشد